Kuten tavallista tuli taas vaihteeksi polkastua paskaan.
On niin nätisti ruostesuojattu tuo koppi että.
Aika turvallista, tuo lähti irti kun yritin aukaista tuota pulttia...
Lisää kuvia löytyy:
http://s265.photobucket.com/albums/i...un/Rakentelua/
En vaan ole varma että pitäiskö pistää tuo paaliin vai tekiskö tuosta ihan kunnollisen. Vaikkei tuo jälkimmäinen vaihtoehto ole rahallisesti kannattava, mutta kuitenkin tarvitsen ensikesäksi työauton eikä käyttöautona oleva BMW oikein sovellu polttoainepytyn kuljettamiseen ja muutenkin Bemuri menee myyntiin kesällä... Eikä oikein kiinnosta alkaa tekemään mitään väliaikaispatentteja mitä tuonne on nyt tehty.
Ainakin kuskinpuolen lattia pitäisi uusia melkein kokonaan... Ja luultavasti osa vänkärinpuoleltakin. Jos jatkan tuota niin taitaa kannattavinta olla leikata tuo lattiapelti kokonaan pois (kynnyksen ja kardaanitunnelin väli) ja hitsata uusi pelti siihen tilalle. Riittäiskö 1,5mm paksu vai laittaisko 2mm? Jotain vahviketta tuonne pohjaan vois hitsata tukemaan tuota lattiapeltiä. Ja kannattaiskohan tuota varten nostaa tuo koppikin pois rungolta?
Toisaalta olihan tuo halvimmasta päästä noita Datsuneita, että siitä halvimman ostamisesta aletaan sitten nyt maksaa... Kun päällepäin tuo näyttää hyvältä mutta monessa kohti on hitsattu vaan peltiä reikien päälle sen kummemmin ruosteita poistelematta...