ahaa, siis sitä perän päällä olevaa olet vaan nostanu, sitäkin sietää kokeilla, kun en ole aivan tyytyväinen nykyiseenkään kokoonpanoon, ja kun kaikki poikittaistuet rungossa olen vaihtanu uuteen ja eihän ne koskaan mene samoihin ja mutuenkin korvakot hiukan eri kohdissa korkeus suunnassa siis

melko kinkkinen oli rakennella ainakin se ylemmän tukivarren rungon puoleinen poikittaisrauta kun mutka piti tehä ja säätää vaikka mitenkäpäin että edes sinnepäin sain sen toimii, huomenna pitää lähtee hakee moottorinosturi ja putkentaivutin autonrakentajan ihmemaa biltemasta niin ei tartte suotta naapurilta lainailla kalustoo, ja saa koneen paikoilleen ja laatikon juuri oikeaan linjaan niin pääsee hiplaamaan ton etuperän kohdilleen.
joutuu koko etupalkin uusii sinne perän alle kun etuperäkin laskee 50milliä tukkivarsien muikana että ei joudu tiukille noi vetarit suotta.
ps. laita laalaa kuvaa siitä sun perän toteutuksesta niin vois vähän yrittää saada ton oman herneen älyämään miten sen pitää oikein olla