Näytä yksittäinen viesti
Vanha 31.12.2008, 12:21
solihull solihull ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 26.02.06
Sijainti: Koti
Perusasetus

Tervehdys!
Pitänee nyt huomioida, että on kuitenkin kyseessä lähes eri hintaluokan autot. Sillä millä saa kohtuukilometreillä olevan Discon, voi saada 500 tkm ajetun LandCruiserin. En kyllä kovin suoraviivaisesti edes vertailisi noita kahta samanveroisena vertailukohteena.

Jos on pätäkkää hankkia tuon hintaluokan auto ja huoltaa ja korjata sitä, niin kaiketi itse kallistuisin kuitenkin Tojotaan. Samaan rahaan saa "ylellisyyttä" ja sähkölukot ym. Mutta budjettikuskille, alemmassa kansalaisluokassa olevana minä tyytyisin olosuhteiden pakosta Discoon.

Tämä on niin mielipidekysymys, että mitä oikeasti haluaa. Lähes melkovarmasti Discossa menee hitusen enempi osia kuin Tojotassa mutta vaakakupissa painaa Discon puolelle ylläpitokulujen jonkin verran edullisempi hinta jos itse korjaa ja huoltaa. Jos teetät kaiken, niin ihan sama kumman otat, työ se on joka maksaa. Discolla taitaa olla ylläpito ja pa-kulut hieman edullisemmat.

Maastoon noista ei ole kummastakaan, mutta täyttää varmasti 99% autoilevan ihmisen tarpeet kumpikin. Joka tapauksessa voin sanoa, että halpaa ja huoletonta ajoa ei tule kummallakaan... eli osta vain jos olet täysin varma, että tuollainen täytyy saada ja se on ihan oikeasti tarpeeseen tai jos ego ei muuhun mahdu ;-)

TT
Vastaa lainaten