Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 30.12.2008, 23:37
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.065
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikki3011 Näytä viesti
Siis Rintteri ja LT / Crafter samasta verstaasta. Tukatti ja POKSeri taas samasta larosta???

Huvittava pointti merkkimaailmasta --> edellisen korin LT jää kiinni apusimpukan välyksestä, KORJATTAVA, mutta Sprinter sama vika, saa Veholta todistuksen, jotta siinä PITÄÄ OLLA VÄLJÄÄ, jotenka ei tartte uusia????
Ja ihan sama kilke kummassamin masiinassa??????????????????????????????????

Ei muuten, mutta meillä kun on kummankin merkin edustus ja samoja pelejä katsastellaan.... Ja on vielä MB:n puolella halvempi tuo osakin....
Tulipa kirjoteltua vähän sekavasti, eli ei tietenkään Sprintterin ja Ducaton välillä ole mitään yhteistä muuta kuin se että molempia on identtisiä autoja pakuina ja kuorkkeina.

Juu, ja tuohon merkkivertailuun: Sprintterin alapallonivelien pystyväljiä ei ole tarpeen Vehon ohjeen mukaan edes tarkastaa jos suojakumit on ehjät, ts. pystyvälystä saa olla niin paljon kuin sielu sietää. LT:ssä sama etuakselisto Mercedes-Benz -valmistelätkällä, eikä mitään ohjetta VV-Autolta tai muulta taholta. Ja se mersun alapallon kuula oikeasti voi tulla läpi, kunhan on tarpeeksi ajettu. Sekin on nähty.
Vastaa lainaten