jotenkin arvasi että tosta tappiasiasta alkaa aika ulina.
Mistähän johtuisi tämä kireämpi tulkinta,kiitos niille kikkailijoille jotka alkoi hieman soveltamaan sääntöjä.
Ei tarvi hitsata alkuperäistä saranatappia esim.zuzuki,ei varmaan helppo irroittaa kesken kilpailun.
Mitään sinettisysteemiä ei tule,se on vissi ja varma.
Nylokki on tosihelppo avata kesken kilpailun.
Toi että katsastus katsoo luukun avautumissunnan ja merkkais vaika auton papereihin on vähän siinä ja tässä,tulee taas turhan paljon kuvien katselijoille lisätyötä tarkastaa erikseen avautumissuunnat joka rastilla,joka tätä ei usko niin sopii tulla kokeilemaan tota rastikuvien tarkastusta.
Toi hitsattutappi esim BJ:n ntakaovessa on helppo vetää rälläkän laikalla poikki kun vaihtaa takaovet.
Tohon lajin tappamiseen säännnöillä.....pakko on jotain keksiä näille luukkukikkkailijoille ym. että ei mene liian helpoksi rastinotto.
Toi pointti että jos poikkeaa alkuperäisestä kiinnityksestä on ihan hyvä tulkinta,,,***BJ:ssä taitaa alkuperäiset takaovet olla tapilla ja sokalla vai oliko oikein pultilla.
Lokaritulkinnasta sen verran et vähintään 2/3 osaa leveyssuunassa päältäkatsotuna.
|