Näytä yksittäinen viesti
  #504  
Vanha 28.12.2008, 20:51
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Exclamation

Jälleen kerran............

Säännöistä ei voi/jaksa tehdä vedenpitäviä.

Katsastuksen kantilta ottaa päähän sellanen asia että renkaisiin,vinsseihin,tietotekniikkaan kyllä satsataan kuluista riippumatta mutta jos tarvis tehä jotain turvallisuuden eteen niin mennään siitä mistä aita on matalin.

Tässä tapauksessa etenkin ohjauslaitteista,kaarista,akuista,yms,asioista...

Jos sama energia käytettäisiin auton turvallisuuden parantamiseen kuin miettimällä että miten rakennan mahd.leveän kahteensuuntaan avautuvan takaoven joka on nivelöity vielä alaspäin niin olispa hieno homma.

Ei varmaan kuorma-auton pitkiin akkuihin löydy valmiita akkukoteloita joissa on pohja ja kansi joka toimii kotelona mutta alkaa olemaan toi optima aika suosittu akku niin niihin kyllä löytyy kotelot ja samaten suurin osa nesteakuista.

Ensikaudella varmaan puututaan tarkasti ohjaislaitteiden kuntoon,akkuasiaan ja yleisiin turvallisuusasioihin.

Joillain henkilöillä tuntuu olevan antipatioita kyseistä kilpailulajia kohtaan,useimmiten anonyymeillä.......

Koetetaan pitää kalusto turvallisena ja asianmukaisena
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko
SLCK#51
http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/
3Tower takaisin