Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FunJam
Suikan sätkimista
|

Tais vaan Suikan etenemiskyky hieman yllättää...muutamaan otteeseen... vai?
Mun PMR puhelin tais jäädä sun autoon?---> puh.0400935553
No sitten asiaa...
KIITOS kulman päivystäjille koko loppuvuoden ajoista jolloin itse olen mukana ollut! Tämän vuoden viimeinen ajokerta lämmitti paljon omaa mieltä. Ukko oli mukana vinssailemassa eikä "pieniltä" äänenkorotuksilta vältytty kun ei puhuttu apparin kanssa ihan samaa kieltä

.
No, halpisvinssi se toimi hyvin Suikankin nokalla ja veteli hieman läjäänkin loukusta pois. Meidän murheeksi käynyt 26:n "VOLVO"- kalliokin on nyt VOITETTU

. Ekalla kerralla ilman lukkoi, ei puhettakaan. Tokalla kerralla ristikko poikki. Kolmannella kerralla kolmannella yrittämällä kaikki kesti ja Suikka kukkulalla sitten kuuluvat tuuletukset.
Ajeltiin sellasis paikoissa kyllä moneen kertaan missä aattelin mielessäni ettei ois toivookaan päästä tosta mutta, taidettiin omaa autoo vinssata vissiin 4 kertaa. Optiman keltanen tuntuis riittävän ihan hyvin ja sitten varmaan vielä paremmin kun sille laittaa laturin.
Tälläkertaa ei tullutkaan kuin kosmeettisia vaurioita. Seuraavaan ajokertaan kun on hieman aikaa niin kerkii tekemään paaaaljon muutoksia. ----> OSTETAAN LJ:N TUKIVARRET