Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 27.12.2008, 19:54
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 547
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja puumis Näytä viesti
Herne!

p.s. oon tosi tumpula autojen kans eli rautalankaohjeet on tervetulleita...
Jos olet tosissaan tuon kommentin kanssa niin unohda kaikki moottorin vaihdot ja kunnostuta se oma alkuperäinen kone. Siinä on tehoa ihan riittävästi JOS siinä on säädöt oikeasti kohdallaan ja kone muutenkin kunnossa.

Melkeen minkä vaan koneen sinne laitatkin niin joudut vaihtamaan jarrut, teettämään välikardaanit jne.. Sitten joudut viellä muutoskatsastukseen hommaamaan papereita jotta voit todistaa muuttuneet tehot jne.

Mutta jos olet aiemin rakennellut autoja oikeesti sen verran et osaat tehdä ym. hommat niin sitten on oikeesti vaihtoehtoja paaaaaljon. paperit ja "ohjeita" löydät täältä palstalla ihan searchin avulla.

-sami-

Vastaa lainaten