en halua sotkea topiccia mutta tämä liittyy hieman aiheeseen.
kertokaapa viisaammat olenko aivan "yössä" tämän ajatuksen kanssa...
laitan tarvikeputkasta ostetut kiinityksiin käyvät iskarit läjään alle , iskarit löytyi mittojen mukaan ,minkä lie auton.
maasturin akseli renkaineen painaa kumminkin erilailla kun vaikkapa henkilöauton tai pakun, riittääkö iskarissa ns.potku pitää raskas akseli aisoissa ja kulkine hallinnassa vaikkapa useisiin perättäisiin kuoppiin ns. nimismiehen kiharoihin ajettaessa???
itsellä on iskareissa henki tallella , mutta ne ei liene alunperin maasturiin (lj-70) tarkoitettu , kiharoihin ajettaessa ajoneuvo alkaa joskus ns. kirjottamaan, syyksi olen epäillyt heikkotehoisia vaikkakin ehjiä iskareita....
korotus on minulla n.2" toteutettuna muistaakkeni edessä volvon ja takan hdj:n jousilla, alustan puslat ja nivelet on tarkistettu ja todettu ehjäksi, silti tuota ns.kirjottamista esiintyy...
Viimeksi muokannut liero : 27.12.2008 18:38
|