Näytä yksittäinen viesti
  #35  
Vanha 25.12.2008, 21:13
elhapero:n Avatar
elhapero elhapero ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.07
Sijainti: Tammela.Finland
Viestit: 1.479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_88 Näytä viesti
Komeaa seurata kunnon projektia.

Hmmm, mun B-moottorissa ei lue kopassa tuota b-jotain logoa. Oliko se niin, että aikaset B:t oli tehny Hino ja vanhemmat Daihatsu?

Kyssäri tuosta turbosta. Elikkäs öljyn tuloletku lähtee tuolta suodattimen haarasta, mutta mihin toi paluuletku menee? Turbo mallia Garret *?*
Öljyn tulo on otettu samasta linjasta jossa on öljyn paineanturi,siinä kanavassa on 4kpl tulpattuja reikiä.Paluu putkea ei ole kuvassa vielä tehty,nyt se on ja menee lohkon kyljessä olevan peltiluukun läpi.Turbo on mallia Garret GT17,ahtopaineen jätän 0,6bar,tuon ahtimen "pitäisi" herätä jo todella pienillä kierroksilla,jos pahasti ahdistaa niin vaihdan T03:sen tilalle.Hiluksissa tuo GT17 ainakin toimii 1500rpm/0.3bar että alhaalta herää
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK
Maplehill Productions
http://www.pajakallio.fi/
http://www.ipefix.fi/

Viimeksi muokannut elhapero : 25.12.2008 21:18
Vastaa lainaten