Mä olen ajannut noin puoli vuotta 42" tsl:ät blazerin alle, ja lockright lukko takaakselissa ja mulle on mennyt rikki:
Ensiksi meni etukardaani, sitten ristikot takakardaanissa, sen jälkeen yksi ristikko uudessa etukardaanissa, laitoin sinne jonkulainen teräsristikko, sen jälkeen se on kestännyt tähän asti.
Laiton lockright lukko myöskin etuakselissa, mutta ensimäisellä metsäreisulla meni vetari poikki, otin lukko pois, ja sen jälkeen on mennyt toinen etuvetari kun se ristikko siellä meni rikki. ei muuta.
kilometreja ei ole tullut paljon kun se on vain lyhyitä siirtymismatkoja ajettu tiellä, muuten pelkästään maastossa. mutta kuitenkin aika monta metsäreissuja on tulllut.
Mutta mun mielestä ne akselit kestää aika hyvin, eli jos kaikki osat on kunnossa(ristikot,laakerit..) pitäis kestää 35" ilman ongelmia, ainakin jos ei ole lukkoa akselissa. (riippu tietysti vähän ajotyylistä)
Mä olen myöskin ajannut aika paljon tiellä ja metsässä toiseilla vakio chevyllä missä on 32" pyörät alle ja en ole koskaan saannut akselit tai kardaanit rikki!
Ja noita korotusksista: Jos vakiojouset on hyvässä kunnossa mahtuu 33" pyörimään ilman korotuksia, jos meinaa laittaa 35" alle pitäis korottaa noin 3", jos halua päästä halvalla, käy helposti laittaa 3" korinkorotus.