etuvetarit ei tahdo kestää matalilla paineilla pidon kanssa leikkimistä isommilla pyörillä, tossun täytyy vissiin vaan pyöriä tarpeeksi ettei tule liikaa vääntöä osille.
multa meni suburbanista 10 bolt etuvetarin ristikko 33" pyörillä
blazerissa taasen on alla ne 35" ja siitä ei oo hajonnut kuin
-muutama vetarin ristikko
-pari etuvetaria
-pari raidetankoa
-yks etuvälitys
-kolme etukardaanin ristikkoa
-etukardaani
-simpukan kiinityskorva repes tässä taannoin
-napalukot
-muutama drive flange
-vaihdelaatikosta muutama osa sisältä
-kymmenkunta takakardaanin ristikkoa
-koko takakardaani
-pari perän yokea
-3 kpl 12 pulttisen välitystä
- eikä sitten oikeastaan paljo muuta...
noista yks perävälitys, napalukot ja raidetanko on hajonnu maastoajossa, muut muuten, töihin mennessä tjsp.
ihan hyvin noi vakioakselit siis kestää 35" pyöriä... uudemmissahan on 10 pulttinen takanakin, se kuuluu olevena heikompi mutta siitä mulla ei ole kokemusta.
monella muulla ne kestää paljon paremmin, pompottamistakin jossain rajoissa ja muuta, mulla vaan on se midaan kosketus....
|