Viestiketju: Mitään kuopiossa?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.12.2008, 23:52
Ruivo:n Avatar
Ruivo Ruivo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 17.05.07
Sijainti: Kuopio
Perusasetus

No huh huh ! Olipas työläs reissu. Liukasta oli että niin, että meillä kaikilla oli niin mukavaa. Ja kauhean syviä ojia ja monttuja ja puteroita oli joku käynyt reitille kaivamassa.Minulta ainakin tais särkyä mustasta jotakin oikealta edestä. Rupesi ääntämään oudosti ratti oikeaan käännettynä tappiin asti. Ja kyllä näyttää ketjut olevan kova sana, ainakin kun on piikit ketjuissa. Kyllä talvioffailu on melkosta liukastelua. Keli oli kyllä varmaan se kaikkein liukkain mahdollinen. Vitilunta, joka painuu heti renkaan alla kovaksi ja on sen jälkeen kuin jäätiköllä ajaisi. Mutta keikka heitettiin ja makkarat paisteltiin laavulla. Koirakin tykkäsi, oli mukana veikeä pikkutyttö offaamassa.

Sami Runnerilla portaalla.

Miki samalla portaalla.

Miki nousee liejun ja jään seasta.

Tauko paikalla, vehkeet parkissa.

Sami Runnerilla ojan ylityksessä. Ei päässyt muuten tuosta ojasta yli kukaan meistä omin avuin.

Sama ylitsepääsemätön oja. Missä on mikin eturengas ? Söikö oja sen ?

Mikikin siitä vinssattiin pois.

Mikin jumit jatkuu, sanoi tässä mies jo että ei ole voittaja olo. Hattua nostetaan kovasta yrityksestä ja periksi ei annettu missään.

Makkaran paistoon jo menossa. Tähän minä jäin jumiin, mutta hätäseen pääsin omin avuin pois. Tässä haudassa varmaat jotakin kipeää sai musta.

Miki ja Sami löytivät paremmat linjat haudan kiertoon ja hienosti ne sieltä tulivatkin.

Minun ajeluista ei omassa kamerassa tietenkään ole kuvia, mutta jospa Revu laittaa oman kokoelman tänne nähtäväksi. Samista Runnerilla olisin toivonut enemmän kuvia, mutta mies ajoi niin nopeaan minun perässä etten kerennyt kuvaamaan. Aina kun olin paikat päässy läpi ja kuvaamaan lähdin, niin Sami oli jo puskurissa kiinni. Mukava keikka. Lisää ajelijoita mukaan. Viimeaikoina ollaan ajeltu tosi pienellä porukalla. Nyt pääsee tuonne ajoalueelle suht helposti jo vähemmän rakennetuillakin vehkeillä muutamaa paikkaa lukuunottamatta, mutta ne paikat ei ole silleen pahoja. Ne on vaan jyrkkiä nousuja ja liukkaus tekee tepposet, ja noista voidaan auttaa vetämällä/vinssaamalla.

Viimeksi muokannut Ruivo : 22.12.2008 00:25 Perustelu: kuvia kavereista
Vastaa lainaten