Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Taisto
Omaa kokemusta tuosta B27E:stä ei oo, mutta tiukempi googletus antoi ymmärtää että koneena ei mikään kestävin... eli poistetaan listalta... samoin käy dual-ramille... onko noita alulohkoisia kutosia muissa kuin bemareissa?
|
Pistitkö hylkyyn siis A-Omegan rivikuutosen C26NE? Jos kyllä, niin sittenhän saa vielä ehdottaa B-Omegan V6-tekniikkaa?
24-venttiilisestä C25XE (X25XE) - moottorista saa tehoja pienin muutoksin >200hp. Vakiona löytyy 170hp joten muutoskatsastukseen täytyy hakea sopiva dynolappu, mutta tästä ei liene ongelmaa kun olet Mininkin leimannut "sopivilla" tehoilla

Lisäksi Omega on takavetoinen, joten voit laittaa koko kone+laatikkopaketin Vauxhalliin ja löytyy myös automaattina jos siitä tykkää.
Bonuksena tulee hyvää varustelua kuten ilmastointilaitetta, nahkasohvaa jne. jos harrasteautoon sellaisia haluaa. V6-omppuja saa Saksasta alle tonnilla , loppuhylsyn kun myyt niin saat tekniikan itsellesi "melkein ilmaiseksi". Lisäksi V6 mahtuu Vauxhallin pellin alle Bemarin rivikoneita paremmin.