No niinhän se menee, 2.3l tuossa näköjään on lähtökohtana.
Joskus nuorena ennenkuin hurahdin maastureihin niin omistin 12v tollasen alkuperäisen ventoran.On muuten noi FE:t korimalliltaan yks kauneimpia autoja (mun mielestä).
Kannattaa muuten tarkkaan tutkia noiden korimallien historia,joskus löytyy yllättäviäkin konevaihtoehtoja.Varsinkin kun kyseisillä autoilla on ajettu myös kilpaa.
Vähän sellanen muistikuva et jotain vx malliakin olis saanu myös 3.3 litrasena?
No joka tapauksessa kannattaa laittaa tietenkin mahdollisimman kevyt kone.
Volvosta saa tosiaa aika helpolla tehokkaan ja kestävän koneen ja osat on halpoja,et ei
välttämättä huono vaihtoehto.
Kaverilla F-ryhmän 242:n ja takapyöristä on jarrutettu 250hp
Muistaakseni olis 2.5L:nen et ei huono ollenkaan,varsinkaan kaasareilla.
Ja taitavat rallicrossimiehet rutistaa vielä enemmän ja isommilla kuutioilla.
Opelin 3L 24v:llä ajelin 5v ja enpä välttämättä suosittele,on painava ja vaikka teho 204hp
niin pikkupojat meni bemareilla ohi jokapuolelta.
|