Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 18.12.2008, 12:06
vhanhisuanto vhanhisuanto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.02.07
Sijainti: Ii, Finland.
Viestit: 130
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja POHTO Näytä viesti
Jos ranskanpullat ei pelota, niin 405 pösö mi16:sen kone.
Ei paina eikä maksa paljoo vakiona 160hv:tä
Muutoksia joutuu varmaan jonkun verran tekemään ku makaa pösössä niin vinossa.

Fiilistähän ja painoa V6:ssa olis tietty enemmän.
Kannatan tätä XU9J4-konetta, varaosat suht edullisia ja XU-pata on vielä yksinkertaista ja varmaa tekniikkaa verrattuna uudempiin elektroniikkahirmuihin. Vielä varmempi olisi 8-venttiilinen XU9J2 (405 SRi, 125hv), ei niin paljoa elektroniikkaa, palasäätö venttiileissä, varaosat vielä halvempia ja alavääntö hivenen 16-tappista parempi. Offikäytössä tekisin molempiin ainakin öljypohjaan kunnon loiskelevyn ettei pumppu pääse hörppimään ilmaa ja mielellään parantaisin vielä öljyn paluuta kannesta alakertaan. Molempia koneita saa käytettynä edullisesti, tosin 16-tappiset on usein loppuun poljettuja.

Omalla XU9J2-padalla on nyt 405200 km takana, päästän sen eläkkeelle huomenna kun tulee uusi 308 alle. Dieselmallista; vaimon autossa XU9DTE pannu ja yli 450tkm rullattu, siinä on myös vääntävä, kevyt ja kestävä kone. Isommalla föönillä ja coolerin paikkaa vaihtamalla (nyt typerästi koneen päällä) saisi vielä sopivasti lisää jerkkua.
Vastaa lainaten