Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.12.2008, 15:43
asvirkku:n Avatar
asvirkku asvirkku ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 04.09.08
Sijainti: Bern
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
No mitä sitä uutta tietoa tarttee, kun vanhaakin on tarjolla yllinkyllin kun käyttäisi hakua...
Olen lukenut joka ikisen Jeep lift threadin täällä, ja jokaisessa on hinnoista ja ostopaikoista lähinnä jotain mutua. Toki eri kiteistä on kommentteja ihan hyvin ks

4x4 garaden hinta RE6030 on 964€ + rahti
Halvin nettiostopaikka jenkeistä sis suomen ALV on 666€ + rahti.

Onko rahti jenkeistä 298€ enemmän kuin Saksasta? Itse en usko, ja kiire ei ole.

Lainaus:
Turha ottaa super-ride kittiä, ota suosiolla superflex - kumipuslat sielläkin on toisessa päässä tukivarsia eikä se ole mitenkään huono/ epämukava tiellä. Eroahan ei ole muussa kuin tukivarsissa, kaikki muut osat on ihan samoja.
Ok no tää oli uus ja tärkee tieto.

Lainaus:
3.5" sarjalla kannattanee vaihtaa panhardi, tai ainakin porata akselin kiinnike uusiksi ja VAHVISTA se jos yhtään orkkista isompia kumeja meinaat käyttää. Kardaanin jurinat edelleen selviää vasta sitten kun olet korottanut auton - joko täristää tai sitten ei. Kannattaa pitää mielessä että jos autoon ei tule mitään lisäkilkkeitä (vinssiä, panssareita, helmapalkkeja yms..), niin auto nousee enemmän kuin 3.5" orkkikseen nähden. Jouset on jonkin verran alkuperäsiä jäykemmät.
No ei oo tulossa muuta kuin läski kuski, tarkoittako tuo nyt sitten mahdollisia ongelmia katsastuksessa? Mua kun kiinnostaisi laadukas iskareilla ja jousilla varustettu 3" kitti, mutta niitä ei tunnu olevan...

T: Antti
Ps: Antakaa anteeksi tyhmälle, edelliset 3 kertaa on kärryt pompannut katsastuksesta kun ne ovat olleet liian matalia jne, tää jeepinropausskene on ihan uus kuvio. Myös, muiden romujen kilkkeet on tullut tilailtua pääosin Saksasta, kun siellä on ollut parhaat hinnat - jotain pientä jenkeistä.

Viimeksi muokannut asvirkku : 17.12.2008 15:56
Vastaa lainaten