Mulla ei oo paljoa kokemusta vinssaamisesta, mutta omassa Bertassa on mekaaninen ja se on käyny minun tarpeisiin hyvin satunnaisessa offauksessa.
Ainut asia mihin pitää keskittyä vinssauksen jälkeen on se, ettei jää ulosotto päälle. Mutt kunhan on vaa tarkkana ja miettii ennen ajamaan lähtemistä, nii ei pitäs sit tulla vahinkoa.
Itsellä ainaki se vinssin "jarru" ei toimi, eli jos vapauttaa vinssin...haarukan nii kela purkautuu iloisesti. Siksi mulla se haarukka on kiinni aina. Vaaranahan on se, että ulosotto menis päälle kesken ajon, mutta mulla se vinssi vipu on irti vaihdelaatikon kyljestä = heiluu vapaana. Pittää aina kammeta lattiaa vasten, että saa vinssin päälle ja pois. Sen verta tunnoton kepukka, että kaverin pitää olla edessä kattomassa ettei vinssi pyöri.
Jos vain ois joku muu ratkaisu tohon ulosoton liikuttamiseen... hmm... hydrauliikkaa???
|