Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 15.12.2008, 14:30
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kian hoito hyvällä mallilla!


Tiedusteluretki tuotti tulosta. Ilmeni, että kovasti on mm. Kajaanin Deltallakin töitä tehty, mutta kyseinen ongelma tuntuu nykykielellä olevan hieman "haasteellinen".

Jo aiemmin on ihmetyttänyt tämä yleinen autoliikkeiden toimintamalli: autojen takuukorjaukset, ja muutkin, pyritään tarvittaessa salaamaan asiakkailta.

Käskytys tulee ylemmältä taholta. Pyritään estämään oman merkin negatiivisten juttujen tulemista ilmi.

Asiakkaan ollessa tietopaitsiossa hän alkaa sitten epäillä vaikka mitä.
Miksi liikkeet menettelevät näin??

Ihmisten tekemiä ne autot vieläkin on (ainakin osittain) ja virheitä sattuu suunnittelusta lähtien. Uskon suomalaisten arvostavan enemmän reilua tiedotusta, kuin salamyhkäistä piilottelua.

Nyt kuitenkin odotellaan Kian tervehtymistä suht rauhallisella mielellä, ongelma on "haarukoitu".

Kiitokset osallistumisesta, perästäkin saattaa kuulua...siis ajallisesti!
Vastaa lainaten