Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rm67
|
Jos pallon vaihtaa uuteen, niin tuon kataloogin mukaan:
Ihan ensin pyörä pois, jarrurumpu pois, vetarin laippa pois. Jarruletkukin saattaa ahdistaa.
Ekan sivun osista 8 retainer pois ja sitten 7 oil seal. Saattaa jumitella sinne paikalleen, uusiksi menee kuitenkin.
Ohjausvarsi/olkatappi 23 ja 25 irti, tämän jälkeen pitäis housing 6 tipahtaa varpaille. Nosta olkalaakeri 19 hiekasta.
Seuraavalle sivulle: Yllättäen pallo irti akselista ja enkä nyt muista pitikö tuo krymppiholkki 1 särkeä että sai vetarin ja laakerin pois pallosta. Sitten vaan romut roskiin ja uutta kiinni.
PDF:n mukaan pultit on näköjään brittituumaisia, niin ei sovi ees ihmisten työkalut.
Ja nahkapussin kanssa riittänee nuo sivun 2 toimenpiteet?