Näytä yksittäinen viesti
Vanha 12.12.2008, 21:13
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Flugfiske Näytä viesti
Juu, on sellaset ~70 000. Just kiertelin pankkeja läpi, jotta saatais korot kohdalleen. Tähän asti ollut sidottu vuoden euriboriin joka oli marginaaleineen pikkusen päälle 6% (lokakuun korontarkistuksen jälkeen olis ollu varmaan yli 6,50%. Nyt otin peruskorkosidonnaisen kiinteän viideksi vuodeksi. Koroksi jäi 5,46%, Tapiola tarjos 5.60%. Nordea ja Sampo oli sitte ihan omalla prosenttiluvullaan. Handelsbankkenista en edes kysyny, kun on huonoja kokemuksia (tosin niin on Nordeasta ja Sammostakin).
Näillä mennään ja seuraavat 5 vuotta tiedän sitte tarkkaan mitä menee kämppään kuukaudessa... ...ai niin, Aktian asiakas olin ja olen edelleen, erityisesti palvelun takia, ite konttorinjohtaja ottaa asiat hoitaakseen ja soittaa vielä kotiin, kun on saanu tarjoukset valmiiks, ei siis tarvinnu jonottaa kahta viikkoa palvelutiskille niinku isoissa N:ssä ja S:ssä olis joutunu tekemään!

T: Sipoo
Mulla kävi paska säkä kun koron tarkistuspäivä sattui just korkopiikkiin tänä syksynä. Koroksi tuli jotain 6,3. Kävin nyt vaihtamassa 3kk euriboriin niin annuiteetista yli 100 eeroo menee enemmän lyhennykseen eli koroksi tuli jotain 4,3. Nyt vaan seuraillaan 3kk:n välein kun korko vaan (toivottavasti) laskee. Kun alkaa näyttää taas talous kiihtyvän niin sit katsotaan viitekorkoa uudestaan.
Vastaa lainaten