Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 09.12.2008, 21:04
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy on kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.243
Perusasetus

Joo se kaasuläpän yläpuolinen nippeli 180 astetta ympäri niin antaa hyvin hatkaa yläkierroksille asti. Muuten ainakin minulla ahtojen noustessa hävisi syötöt.Pitää vaan muistaa kääntää takaisin ennen katsastuksen savumittausta ettei mene ylikierroksille.

Ja nyt kun muistelen niin taisin tehdä korvaavan nippelin hieman ylemmäksi...
Taisi saada moottorin reagoimaan eritavalla,joko terävämmin tai hitaammin,en nyt muista mutta 100 tuhatta sillä on nyt ajettu,ja ainoa ongelma oli kun säästin n.3 egeä öljy letkussa niin sehän korkkasi. Nyt on 300 bar letkua.
Nii ja toinen oli ahtaan äänenvaimentajan/ja siitä johtuneen pakosarjan tiivisteen pettämisen aikaan saama tulipalo,vaihelootan päällä...

Ja luulisin että n.0.8 bar olisi sopivin paine ainakin ilman välijäähyä. Ainakin omassa 3b:ssä tuli maksimitehot muistaakseni 102 hv/2800 rpm 0.8 bar,ja 280 Nm /2400 rpm.Takapyöriltä . vanhoilla suuttimilla.

Varmaan tuosta saisi enemmänkin,mutta 22 puristussuhteella alkaa männän päällä olemaan jo nyt ahdasta.Mutta kyllä tuo piristyi tollakin virityksellä kummasti.

Nii ahti on kotoisin jostain X määrä ajetusta patrollista.
Vastaa lainaten