Viestiketju: kerro mikä vituttaa
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 05.12.2008, 22:52
kristian kristian ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 02.02.05
Sijainti: hollola, Finland.
Perusasetus

Aii .aatana! luulis että edes merkki liikkeessä tiedettäs mitä myyvät(vi...ti kirosanoja) tilattiin rekkarin perusteella uusi laturi hojoon noh ja kauhee kiire, sen on huomen täällä..nyky sanonta siihen no okei! hain laturin hojoon joka on noin 8 työtuntia päivässä käynnissä (sillä hinataan, revitään ja vinssaillaan) aamulla ja asennus..ikinä ei ole niin paljoa sulakkeita mennyt yhdellä starttauksella kuin tällä oikealla laturilla jonka vesijärven autosta hain!! ja vielä väitti puhelun jälkeen et oisko autossa jotain vikaa kun laturi on kyl ihan oikee..öö minä poltin pari tupakkia ja soitin et nyt vi..tu etit sieltä jonku joka tietää näitten latureitten päälle kun myyjä oli ihan yhtä pihalla autosta kuin minä neulomisesta..ei selvinnyt! menin sitten paikalliseen(autosähkökorjaamoon) ja ukko siellä sanoo ,,ihan väärä laturi vaikka runko oli sama kuin alkuperäinen!minä sitte sinne "varmaanpaikkaan" ja mites jos nyt kuitenkin tilattas ihan oikea laturi tohon hojoon ja yllättäen oli antanut aamulla väärän laturin mukaan joka siis identtinen. sainpa lopulta oikean laturin ja kolme kertaa purettuani laturin(uuden)niin olipa sitten tässä oikeesti oikeassa laturissa llian pitkä keskiakseli(millinkymmenyksiä) jotka jumittivat laturin kasattaessa pumpun!!rälläkkää ja toimii tämä toyoparts..sylettää tältä päivältä.