Olkku,
jos en kerkee startiin heti, pistän jonkun siviiliautoon "laulukirjat" metässä voi tapahtua väärin onko OK? Starttaan kyllä niin että pitäs ehtiä mutta ei sitä aina tiedä.
Ajaminen on varmaan hallussa mutta kun taitaa olla tauti siinä ankassa vaimissäseoli
|