Viestiketju
:
RASOR Rauman seudun offroad 6.1.-17
Näytä yksittäinen viesti
#
2
04.12.2008, 22:58
bluevan
Sankari
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Tuo Kares puhuu kyllä aevan totta. Olkku anto eilen vinkin pätkästä joka on videoitu Sipoossa.
Miten Ankan saikin kylelleen niin joutuisasti.
Veikkaan et sama tahti jatkuu. Pitäiskö tuolosvetoa laittaa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
bluevan
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: bluevan
Etsi kaikki bluevan:n viestit