Miten rasittavaa Hiluxin voimansiirrolle on ajaa napalukot päällä sulalla tiellä? Siis niin ettei neliveto kuitenkaan ole päällä. Sen ymmärrän, että napalukot ja neliveto päällä voimansiirto rasittuu etu- ja takapyörien välisestä nopeuserosta johtuen jyrkissä käännöksissä, mutta miten jos neliveto ei olekaan päällä?
Nyt kun lunta tuli eräänä kauniina päivänä oikein reippaasti ja jäin takapotku päällä pari kertaa reissullani jumiin, niin tuli vaan tällainen juttu mieleen. Kun ei kehtaisi koko aikaa hyppiä autosta ulos lukkoja kytkemään päälle ja pois. Niin että jos taas rankan lumisateen yllättäessä ajelen päivän ajot etupään lukot päällä, niin kestääkö hilu? Laitan kyllä lavallekin painoja kunhan tässä jaksan ja kehtaan
Ja jutut automaattisista napalukoista voi jättää muihin topiceihin, kiitos.