Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 26.11.2008, 16:22
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gravedigger Näytä viesti
Minusta ongelma haiskahtaa siirtohaarukan suuntaan, koska napista ku painetaan ni siellä tappi painaa nelikon silmään. Kepistä ku kytketään ni kytkee automaattisesti nelikon. Taisin selittää mahdollisimman epäselvästi. Sama ongelma omassa hojossa muuten muttei mee nopee alue silmään. Ja siellä on kuulemma haarukka jumissa
Hidas puoli tais mennä topicin aloittajalla päälle mut neliveto ei?
Kun vedät kahvasta hitaan puolen päälle niin siellä kepin juuressa on anturi joka huomaa että:AHAA! Hidas puoli on kytketty, päästänpä sähköä läpi. Ja johtojen päässä on sama magneettiventtiili joka toimii myös sisältä napista painamalla, ja se magneettiventtiili taas päästää lävitseen alipainetta joka imaisee sen jakolaatikon päässä olevan alipainekellon avulla siirtohaarukan (ja holkin) taka- sekä etukardaaneille menevien akselien rattaiden päälle. (Ja niiden akselien välissä on vielä yksi ratas jota kautta voima kulkee päälaatikolta.)
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten