Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 24.11.2008, 23:19
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Työvalot saa olla N1(G)-luokan autossa. Suuntausta ei ole erikseen määrätty, eikä sitä ole mihinkään kirjoitettu, mutta eteenpäin niiden ei katsota olevan aiheellista osoittaa.

Liikenne- ja viestintäministeriön asetus autojen ja perävaunujen rakenteesta ja varusteista 19.12.2002/1248
http://www.finlex.fi/data/sdliite/liite/4484.pdf

sivu 18:




Jeep Cherokeen kattolisäpitkiin on tällainen tiedote:
http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/8D7E9...islausunto.pdf

Referenssiluku menee juuri noin kuin terppi kertoi.
No höh.. Pitänee ottaa noi kattopitkät pois kingcabin katolta..
Eipä silti.. Noilla britaxeilla näkee kyl iha riittävästi.

Tulipa muuten mieleen,että mites noi lisävaloissa olevat parkit.. Kun noi samat lisävalot oli joskus passatissa kii ja niissä oli parkit kytkettyinä, niin inssi sano, että kytkentä väärä, pitää napsii johdot pois.. (Ja sit kun se katto ref. lukui, niin piti napsii koko valot pois.. noo, se o eri tarina sit jo)
Ref. luku-määräykset ilmeisesti on siis samoi pakuissaki (lava-vehkees), mitä HA:ssa?
Mut entäs noi parkit.. Enkös mä saaki noi tos keulas kytkee kii? Eli parkeista noihi lisävalojen parkkeihi piuhat kii....
Eiks pakuissa toi ole hiuka löysempää toi parkkien kytkentä? Vai oonko mä missannu jotai oleellista, vaikka oonkin tosi tarkkaan aina lukenu kaikki tekstit.
(TUlipa lainattu hiuka tätä triidiä, kun ei jaksa hakua just tällä hetkellä käyttää...)
Vastaa lainaten