Viestiketju: Ostettu 16"vanteiden kehät (toyota/chevy)
Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 22.11.2008, 22:47
oska80:n Avatar
oska80 oska80 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 18.11.04
Sijainti: Oulainen, Finland.
Viestit: 1.218
Perusasetus

Ostettu

mulla olis jotain 16" vanteita

Ostettu

Vastaa lainaten