Viestiketju: chevyn kone bronkkoon
Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 21.11.2008, 21:55
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

6.2 d;een asentaminen on helppo Broncoon jos on manuaali askilla,ei tarvi kuin Chevyn manuaali askin kytkin koppa ja bolt on.Ohjeet löytyy Novak Enterpricen sivuilta sujuvasti Lontoon murteella.Pakosarjat joutunee vääntelemään itse,omat ei luultavimmin mahdu.Vaikein homma on todistella katsastus miehille koneiden todelliset painot(ainakaan Kymessä ei kelvannut kuin maahantuojan todistus painoista)Ford 351M joka on Broncon suurin kone vaihtoehto jos oikein muistan vuodet -80-88 painaa 575paunaa(n.261kg)ja 6.2deri lähteistä riipuen 297kg-318kg joten muutoskatsastus voi olla hankala,tietysti aken poikkeusluvilla vois onnistua.HJ 61 kone painaa Toyotan maahantuojan mukaan n.360kg joten sen saaminen keulille voi olla hankalaa.-78-79 Broncoon koneenvaihto painojen puoleen helpompi,kun sitä on saanut isolohkolla joka painaa reilummin.Itsellä oli samansuuntaisia suunitelmia Fordin ja Chevyn ydistämisestä(F150-85+6.2d)mut noiden painojen kanssa oli ongelmia joten luovuin ajatuksesta.Suomessa on ainakin yksi F150 johon on leimattu 7.3d Navistar mut se on katsurin virhe sillä etuakseli painot ylittyy reippaasti(7.3d painaa muistaakseni n.385kg)
Vastaa lainaten