Viestiketju
:
RASOR Rauman seudun offroad 6.1.-17
Näytä yksittäinen viesti
#
3
17.11.2008, 15:08
bluevan
Sankari
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Aika sitkeä sissi tuo Viman hiiri. Se on vissiin tykästynyt offailuun kun siellä suollakin kävi kattelemas et nouseeko mersupa lutakosta.Tai sit siellä G:ssä asuu koko yhdyskunta runkopalkeissa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
bluevan
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: bluevan
Etsi kaikki bluevan:n viestit