Comanche toimi reissun ajan yllättävän hyvin, vaikkakin upotettiin vartiksi veden alle.
Vähän listaa mitä hajosi/korjattiin:
Solenoidi lakkasi heti alussa toimimasta: Startin päävirtajohdon väliin vinssin rele ja heräte töötin napista, elikkä auto käyntiin kääntämällä virtalukosta ja painamalla tööttiä
Apparin puoleinen vetari, eli ulompi ja sisempi kaputt, ristikon runko oli ehjä. Varavetaria asentaessa kului sitten aikaa kun pistehitsatut ristikon kupit eivät mahtuneet olka-akselista läpi. Leathermanin viilalla ja pulttimopolla pyöritetyllä hiomapaperilla päällystetyllä jatkovarresta tehdyllä virityksellä saatiin tämä korjattua. myös varavetarin boorit oli saaneet kipeää, eli aikaa meni niiden viilailuun.
Maajussi hiontahommissa:
http://www.youtube.com/watch?v=nh5lJq9JolM
Napalukko, oli hajonnut samalla vetarin kanssa: tilalle kiinteä napa.
Upotus: n. 3 litraa vettä moottorissa, valunut jostain sisään seistessä veden alla. onneksi ei käydessä imaissut sisään. uudet öljyt sisään ja tulpat pois........vedet pihalle männän päältä ja kone tulille.
lämppäri korjattiin leirissä kuntoon + muuta kuivailua.
vettähän oli kojelaudan reunaan asti, eli kaikki sähköt tuli kasteltua

Ohjaustehostimessa oli vettä seassa, sen sai tokenemaan kun pari kertaa vaihdettiin öljyt.
kiitos Simpalle ATF:stä!!
Ajamalla tää tuli Suomeen takas. tänään katsoin öljyt koneesta, ihan kirkkaat ja eikä kosteutta havaittavissa. eli säikähdyksellä selvittiin. peristä ja laatikoista löytyy kyllä aika hauskan väristä öljyä

tai no..... voihan kaikenlaista sähkövikaa viel ilmetä...... kompura ja invertteri ainakin menetetty.
suosittelen lämpimästi vanhoja Nato ammuslaatikoita (ne jossa kannessa kumitiiviste)
säilyi nimittäin passi + känny ja kamera kuivina. vaikka oli 20cm veden alla.