Pikkusen mittava homma:
- jarruletkut/putket
- jarrutehostajan putket
- vaihdekeppien jatkaminen
- lämityslaitteen letkut
- rattiakselin vaihto (katsastuksessa EI HYVÄKSYTÄ hitsattua akselia --> jatka "rättinivelellä", jos mahdollista)
- Vaihekeppit jatkoon
- Syylärin "pudotus" tai sähköflektin asennus
- vesiletkujen vaihto
- polttoaineputket jatkoon
- sähköpiuhat jatkoon
- kytkin ja kaasuvaijerit????
- käsijarru???
Tossa nyt ensimmäisex eteen tulevat...
Ja sitten PAINOPISTE NOUSEE ja TULEE kiikkerämmäksi
--> mites renkaat, kun KOKONAISKOROTUSTA saa tulla 115 - 150mm??? (Jousitus Xmm + kori 60mm + renkaat Xmm = 150mm)
KANNATTAAKO???
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
|