No , parin "slippery"-perän kanssa temunneena muutama huomio !!!
Kun perä ( kitkat) on lähes uudet , toimii LSD-öljyillä kohtalaisesti koska levyjen välykset ovat "sallitun " rajoissa
MUTTA kun murikalla on ajeltu + 200 tkm ja kitkat kuluneet lähes loppuun ( välykset mitä sattuu ), niin öljyillä pystyy vielä ehkä tekohengittään perään lisää pitoa . Alottaa voi 50% -50% seoksella , siis LSD-peräöljyä ja sekaan tavallista peräöljyä.
JOS EI PIDÄ niin vaihtaa kokonaan tavalliset peräöljyt tilalla , toimii tiettyyn rajaan saakka . Tämä öljyllä läträäminen on tälläisen laiskan "heleppo" konsti , joka tosin syö loppuun ne kitkat sieltä melko nopeaan ( tosin loppuu ne muutenkin aikanaan ) .
PARAHIN keino on avata koko murikka ja sovitella sinne perään kireenpi jousi taikka shimmejä jousen alle ... JA MALTILLA o,2 mm saattaa olla jo liikaa
Kiristettyä saa vaikka kokonaan jumiin > 100% lukoksi ( ainakin Rockyn perän )
Eli tiivistettynä noista öljyistä ...kitkaperä TARVITSEE LSD-öljyn sisäänsä toimiakseen ( luistaakseen) oikein .
Näin ainakin Rockyissä saatiin perät pitään ...nyt on PALAlukko ja Toyota