Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön
Kelpaako leimalle toi vakio 5,5 vanne, oon jostain saanu päähäni et 235 vaatis levemmän vanteen?
Lisäks kiinnostais et riittääks sen puskurikiinnikkeen muotoilu vai pitääks koko puskuri poistaa?
Mites sitä kääntymistä kuuluu rajottaa, jos siis tarvetta ois?(vamrmaan tyhmä kysymys mut kun ei tajuu näistä mitään vielä
Itellä Suzukissa(410) alla 215 BFG AT kummit, ne ainakin pelittää hyvin, mene "iloisesti" maantiellä...ajan tolla työmatkoja 
|
Kelpaa 5,5" leimalla.
Rajoitus tapahtuu yhdellä kääntökuulan huopatiivisteen pulteista akselin takapuolella. Kääntelet renkaita niin huomaat kyllä mihin se stoppaa. Siihen pultin alle voi ilmeisesti laittaa prikkojakin, mutta itse olen hitsannut siihen pultin kantaan pikkuisen jatkoa.