Näytä yksittäinen viesti
Vanha 12.11.2008, 15:15
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeep-Antti Näytä viesti
Tuossa em. Pirate:n jutussa oli kannatusta saanut myös Lokar:n Hod Rod keppi. Tuo kiinnostais minua tuohon CJ-Jeepulaan vaihtaa. Tosin ihan suora ja pitkä malli, joka näyttäis lähes alkuperäiseltä 57-CJ:n vaihdekammelta. Mulla nyt olevan Hurstin T-maticin räikkä ja vaijerisydeemi on ihan hanurista.
Toi Lokari tietysti vaatii, että vaihdelaatikon sijainti on autossa sopivalla kohtaa hollillaan.

Se mikä itseä mietityttää on pykälien löytyminen, eli "tatsi". Ilmeisesti Lokareissa ei myöskään näe mistään näytöstä, mikä vaihde on pykälässä. Onkohan kellään palstaa lukevalla kokemusta Lokareista? Kiinnostaa myös noissa, et miten on toteutettu "neutral switch" ja Pakkivalon kytkin, sekä estetty tuo vahingossa pakille suoraan paiskaaminen.

Vaikka joku tuommoinen malli.
Tossa on sifterin nupissa nappula jota painaessa saa pakkia, parkkia vapaata ja eteenpäin suuntaa päälle. Ja neutral safety switchkin löytyy. Mutta tatsista on vaikea sanoo muuta kun että kyl se varmasti rattikepin tai räikkäsifterin voittaa.

Mun mielestä jossain lokarin versiossa oli noi vahingossa vaihtamiset estetty kepakon sivusiirrolla ennenkuin keppi liikku eteen/taakke. Eli niissä ei ollu tota hienoa nuppia.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	shifterknobhand_insert.jpg‎
Views:	297
Size:	41,0 Kt
ID:	2407   Click image for larger version

Name:	neutralsafetyswitch_ats.jpg‎
Views:	342
Size:	64,9 Kt
ID:	2408  
Vastaa lainaten