Oli 32" alla kun ostin ja otteessa. Lukee vaan vaihtoehtosessa rengaskoossa.
Näillä näkymin leimalle mennään torstaina... Oon käyttäny lomia huilailuun, mutta jotain toki autoonkin... Turhat sähköt otettu pois, parkkivalot laitettu (tarvikemallit), töötti kuntoon yms... Lavakehikko on toista kulmaa vaille valmis, hioin vielä varmuudeksi kaikki saumat ja annoin haapalan hitsata parit vahvat saumat ja jatkoin loput saumat ite sitten loppuun... Vähän paskamaista vaan hitsailla 30 euron Power Plus 100A koneella... Kun pääsee vauhtiin niin Over-Heat valo palaa ja sitten onkin aina röökitauon aika... Vois varmaan poistaa lämpösulakkeen ja laittaa 6mm hitsipuikon korvaamaan sen virkaa

no jossei kuitenkaan... 2.5mm 46 puikolla tein noi saumat... Syttyy vähän paskasti, joutuu pistää vähän liikaa virtaa, että syttyy ja sitten saakin varoa ettei polta 2mm kamasta läpi... 2mm 48 puikko ei puhettakaan että syttys... tiedä sitten mikä syynä... liekkö kostuneet... Jospa ostais uuden hitsikoneen kun valtio maksaa enskuussa velkansa... Vanerit on ostettu (20mm vesivanerii vaikka olikin kallista varusmiehelle!)... takavaloiks tulee peräkärrin valot... Mitkähän oli määräykset korkeudesta ja etäisyydestä? Onko auton etuvilkuista määrätty, että pitääkö olla 21w polttimo vai käykö esim 10w?
Tässä viel kuva:
Jostain pitäs katella kumia lavakehikon ja rungon kiinnikkeiden väliin ja jotkut kuraläpät pakko rakentaa... Paljos tällanen vaparitiisseli sai savuttaa? Tietää käännellä jekkuruuvia torstaina sitten pienemmälle...