Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 09.11.2008, 22:44
kossu® kossu® ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.11.08
Sijainti: Kotka
Viestit: 30
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja OnOffiPajero Näytä viesti
Mulla on kierrejousinen (siis takana) jo ihan tehtaalta mutta eipä suuria muuta kun keula joustaa kun rautakanki. ja sille keulalle ei oikeen minkään voi. risukeula on risukeula.
Tossa pari kuvaa mihin olsi tarkoitus päästä:

Ennen:


Ja jälkeen:

Kunhan vain löytyisi joku taho joka kertoo onnisttuko suomessa tuo korin nosto esim.3" tai 2" ihan noin vaan eli käytännössä voinko vain tehdä itse korinkorotukset vai pitääkö olla ns. tehdastekoista? Tilaamalla saa kaiken mitä tarvitsee mutta kun kilvet olisi tarkoitus säilyttää

Korotussarjoja löytyy yli 5"asti ja tarkotuksena olisi iskeä kiinni Old Man Emun kamat kiinni...
__________________
Tyhjä pää on helpompi juoda täyteen...

Viimeksi muokannut kossu® : 09.11.2008 22:50
Vastaa lainaten