Tää on aika hauska aihe..
Eräällä autohajoittamolla ollaan pohdittu tuota ja soiteltu ties minne. Mistään ei saa kunnon vastausta.
Vastaukset on aina luokkaa "mielestäni...", "luullakseni...", "sen pitäisi olla...." jnejne..

Soiteltiin Turun katsastuskonttoriin "pääkallon paikalle" ja sieltä ei tiedetty.
Poliisilta kuuli lähinnä tuota luullakseni ja sen pitäis, jnejne..
Vakuutusyhtiöltä ei tiedetty, mutta sielä noin tunnin puhelun jälkeen saatiin kiinni joku, joka uskalsi ainakin ottaa vastuun Dollyllä tai puomilla hinaamalla.. En sitte tiedä, miten olisi vastuu toiminut, jos jotain olisi sattunut tai poliisit olisivat topanneet.. Saatiinpaha se raato ainaki siirretty.
Uskoisin kans AKE:n vastaavan tuohon aina, että "ei saa hinailla ilman traikkua", koska se on suoraan AKE:lta pois. Siirtokilpien hinnassa tms.. Siks kai siel on niin yks selitteisii vastauksia.
Kun konttorilla vastaava heppu lukee heidän omilta sivuiltaan noita, jota mekin ollaan täällä tavailtu, niin suurin kysymys lienee, että "mitä on liikenteessä käyttäminen?". Heidän on paras vaan vastata että "ei saa", koska sitte ei ainakaa sinne soittava tee mitää väärää.
Mielestäni se ei ole raadon liikenteessä käyttämistä, jos sitä hinataan. Se ei kuitenkaan ole jokapäiväistä tai kokoaikaista hommaa ko. laitteella. Hinaavalla autolla ehkä onkin, mut kyllä hinata saa. Kunhan ei mene massat yli määräysten.
Joskus oli pykälissä sentään kohtia, jotka tarkoittivat "hyvää tapaa" tai "maalaisjärkeä käyttäen". Noita kun ei enää ole, koska me ihmiset ei osata ajatella. Luetaan vaan, mitä saa tehä ja mitä ei saa tehä.
Iltapurkaus suoritettu. Kiitos ja hyvää yötä.