Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja La tuskaa
En vain ole ihan varma onko 82v ja 86v nivojen välityksissä eroa. jos on niin sitten vaihdan etuperänkin.
|
vuonna -84 vaihtui perän välitykset 4.3:sta 4.1:een.
Eli tossa on tiheempi perä. Hyvämpi maastossa

Mut kannattaa silti tarkastaa mikä välitys siellä on. Voi olla että esim. dieselöinin yhteydessä sinne on pistetty esim. 3.9 välitykset et pystyy ajaa maantielläkin järkevillä kierroksilla...
Vaihda se stefa
Joo kyl noi helmat noilla palkeilla kestää


kuveja! Itteki pitäis jokupäivä jaksaa vääntää nuo palkit...
Millos pääset koeajolle? Tuleeko tästä käyttöpeli vai metsämönkijä?
Mitä muutoksii tohon autoon on tehty että on saatu kone kiinne?
Kiinnostais itteeki tommonen Diisseli, jos mahdollista leimata... Mutta tehdään tää nykyinen nyt valmiiks
Onnea projektiin. Kyllä toi on varmaan ihan eri auto tolla moottorilla!!!