Viestiketju: Dieseli Niva
Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 31.10.2008, 09:08
IHKULAINEN:n Avatar
IHKULAINEN IHKULAINEN ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.08.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 148
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja La tuskaa Näytä viesti
En vain ole ihan varma onko 82v ja 86v nivojen välityksissä eroa. jos on niin sitten vaihdan etuperänkin.
vuonna -84 vaihtui perän välitykset 4.3:sta 4.1:een.

Eli tossa on tiheempi perä. Hyvämpi maastossa
Mut kannattaa silti tarkastaa mikä välitys siellä on. Voi olla että esim. dieselöinin yhteydessä sinne on pistetty esim. 3.9 välitykset et pystyy ajaa maantielläkin järkevillä kierroksilla...
Vaihda se stefa

Joo kyl noi helmat noilla palkeilla kestää kuveja! Itteki pitäis jokupäivä jaksaa vääntää nuo palkit...


Millos pääset koeajolle? Tuleeko tästä käyttöpeli vai metsämönkijä?

Mitä muutoksii tohon autoon on tehty että on saatu kone kiinne?
Kiinnostais itteeki tommonen Diisseli, jos mahdollista leimata... Mutta tehdään tää nykyinen nyt valmiiks

Onnea projektiin. Kyllä toi on varmaan ihan eri auto tolla moottorilla!!!
__________________
Niva- ei tarvitse katua
Vastaa lainaten