Viestiketju: taulutelkkareista
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 29.10.2008, 21:20
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Perusasetus

Baxterille (ja muille):totesin että jos itse olisin ostamassa.... Eli jos et tiedä mitä ne on niin tuskin niitä kaipaatkaan. ;-)

-hdmi on tod.näk. tulevaisuuden scart ja tuossa 1.3 versiossa on vasta "kaikki herkut" mm. cec liittyy juuri siihen. 1.3hdmi:llä pitäisi kaikkien laitteiden totella yhtä kaukosäädintä. Minusta kauhian kätsää.

Peelle: Sori jos pilaan päivän mut jos. vertaat hd-ready digiboxi lähetystä ja full-hd tv:stä katsottuun bluray leffaan niin eroa on vähintään yhtä paljon kuin wanhalla kuvaputki telkulla, perinteisellä lähetyksellä ja digiboxilla katottuna.

Totta on myös se että markkinoille syydetään kokoajan jotain uutta ja parempaa. Jos kattelee salkkareita ja uutisia niin musta ihan sama millä kattoo. Jos on kerran itse tyytyväinen.

Mulla on tollainen halpis hd-ready 32" lcd kakkos telsuna (tosin rouva määräs sen olkkariin) ja katson mielummin makkarissa telkkua wanhasta sonyn 29" putkesta.

Nämä on niin sellaisia asioita et näissä ei ole oikeaa eikä väärää. eikä huonoa tai hyvää. Viellä vähemmän parasta.

Jos katsoo paljon leffoja tms. himassa ja haluaa ison ja hyvän kuvan niin silloin ottaisin full-hd tykin ja halvan paskan lcd:n uutisien katseluun.

ps3 on muuten parasta mitä rahalla saa bluray soittimena. Vaikka silläkin on puutteensa.

-sami-
Vastaa lainaten