Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.10.2008, 14:13
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Juu nuo kaks viimmeistä kommenttia ei oikein mielestäni kuulu tähän ketjuun mitenkään(tiedän kun itse tämän ketjun aloitin) Jeeppejä kateltu kovasti ja jopa selvitelty korottamisen hintaa yms. Yllätyksena kuitenkin tuolta toisista kirjoituksista luin että voi olla tuskaa saada xj cherokeehen 31"/10.5" renkaat?(nuo ei ees minun mielestäni ole mitkään mahdottoman isot vaikken mikään off road ukko olekkaan) Sitten hommaa rupes sotkeen ajatus kahdesta autosta eli olis kaks ehdokasta tuohon ed mainittuun maasturi ehdokkaitten joukkoon: dieseloity wagoneer 3.0d+man(paku) ja toinen olis tutun vanha ylimääräiseksi jäänyt mitsu pajero, tais olla -89 ja pätkämalli 2.6 bensa manuaali. Jos kahden auton loukkuun jäädään toinen noista siis vois toimia minun käyttöautona ja harrastepelinä jota vois siis rakennella näinollen hiukan enenmän ja vapaammin. Jos joku tietää noiden kahden maasto ominaisuuksista osien saannista ajettavuudesta maastossa yms olisin edelleen kiitollinen.(täältä tuntui kuitenkin tietoa löytyvan ja suht nopeasti) KIITOS.
Vastaa lainaten