Viestiketju: Mitään kuopiossa?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.10.2008, 01:19
Ruivo:n Avatar
Ruivo Ruivo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 17.05.07
Sijainti: Kuopio
Perusasetus

metsanvartijan ajelutus meni hienosti ja saatiin luvat laavulle uuteen paikkaan. samoin meni uusien reittijen raivaus hitsin hienosti. minunkaan nappaimistossa ei ole enaa tahan aikaan aakkosia eika ookkosia. tuu akkia pois sielta kanadasta revu, taalla on paremmat ajelumestat ja kunnon makkaratkin saadaan kohta paistella ajoradan tuntumassa uudella laavulla. siita onkin oikein kunnon suunnitelmat. minun uudessa ajokissa rattaa on ihan huonopitoiset meidän maastoihin suhteutettuna. noi mutalillit menee hienosti, but kivikossa tuskaa, koska laukkaa taa ratsu liian kovaa. mut onneks mulla on jo uudet kujeet menon hillitsemiksi. kiitos viela kaikille paikalla olleille raivaustalkoisiin osallistuijille, nain se homma etenee. elikkas mitä enemman reitteja, niin sita enemman valinnan vapautta ajella ja jokainen paasee paastelemaan sinne mista haluaa menna. viela kun saataisiin tuonne kankaalle helpompi reitti alusta asti, etta paasisi pikkasen laitellulla vakioautolla mukaan. minulla olisi ainakin pari kaveria, jotka olisi kiinostuneita lahtea mukaan. pitaisi vaan saada ne tuonne kankaalle, siellahan olisi paljonkin helpompi paastella sitten.

ja lopuksi hyvaa viikonloppua kaikille kuopion ja koko muun maan offiporukalle !

pete

Viimeksi muokannut Ruivo : 26.10.2008 01:22 Perustelu: kirjoitusvirheita korjailtu -> syy karhu III
Vastaa lainaten