Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 22.10.2008, 20:48
jonas_k:n Avatar
jonas_k jonas_k ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.03.08
Sijainti: Pietarsaari, Finland.
Viestit: 815
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
kiertok ja kampuran laakerit sitten HETI uusiks

vesipumppu ja hihnat HETI uusiks

noi lukkojen sähkömoottorit sinänsä on ehjättäviä, usein irtoo magneetit kuoresta (liimoista) ja putoo ankkurin niskaan, sitten niistä palaa käämit - nää pystyy liimaamaan takasin ja käämimään, itelle korjasin keskilukon mosan HoTTenToTTiin kesällä, ja käämitys maksoi runsaan satkun

onkelmana isompi on alumiinikuoristen rattaistojen hapettuminen näkymättömiin, varaosina tosiaan kalliita, ja purkuosia vaikea löytää, eli silloin lienee fiksuinta muutella paineilmatoimisiksi tai mekaanisiksi


muuten Hodarit aika idioottivarmoja, ei ruostu IHAN niin kuin HJ t ym. mutta toki 18 vuotiaissa alkaa pehmeetä olla

alusta mukava ja suht toimiva, OMEn puslat vaan jokareikään niin liikkuu, 4 linkki takana minusta hyvä

absiton on murroksiltaan hieman heikompi kuin uudemmat 16" vanteiset absilliset, tarvikkeena saa murroksia - niitä ei kannata pelätä, akselirempat tosiaan suht tyyriitä, halvempaa vaihtaa koko akselit


manuaalilaatikkoisista ei kokemusta

Kiitos kaikille joka on vastannut.

Soitin toyota liikkeelle, ja kuten tällä mainittu, Takalukkon sähkömoottori EI saa erikseen, tulee koko lukitus systeemi, ja maksaa nyt 1400!!

Pitääkö vaihta kaikki hihnat ja vesipumppu vaikka jakohihna on vaihdettu viime vuonna?

Ja miksi pitää vaihtaa kiertok ja kampuran laakerit?
Vastaa lainaten