Ihan koneistamatta ei taida rattaat sopia.
Vaihteensiirtohaarukasta tosta kohtaa missä näkyy koneistusjäki tarvii vissiin hioa muutama milli. Haarukka menee aika ohueksi, tekisi mieli hitsata toiselle puolelle lisää rautaa, kuinkahan hitsattavaa tollainen haarukka on?
Sisääntuloakselissa on vähän eroa alkuperäiseen. Tollasta peltistä ratasta mikä uudessa on, ei ole alkuperaisessä. Ajattelin jättää sen pois kun ei ole tota lukkorengastakaan mikä sen ilmeisesti pitäisi paikoillaan. Enkä keksinyt mikä osan käyttö on.
Muitakin ongelmia on tulossa johtuen ilmeisesti siitä, kun toi nykyinen jakis on koottu pienen ja ison osista. Täytyy tänään vähän kaivella osavarastoja, mutta ainakin ison jakiksen häntäpäälle olis käyttöä jos jollain sattuu olemaan jouten.
Lukkorengaspihti kaupoilla täytyy käydä, kivoja noi paskat pihdit vähän isommissa lukkorenkaissa.