Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 21.10.2008, 23:02
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 3.789
Perusasetus

Tässä laitteessahan on kaikki vanhanajan hienoudet mistä käyntiinlähtö voi olla kiinni. Oletan, että oot perusjutut hoitanut. Tuoreen bensan(muistit kai 2-T öljyn 1:25 suhteessa), sakkakupin tyhjennyksen, ilmanputsarin pesu bensalla ja uudelleen öljyäminen ym. Sitten tarkasta kärjet, kärkivälin pitää olla 0,25-0,35. Tulpan väli 0,6-0,7. Uus tulppa esim NGK B6H tai NGK B6L. Kondensaattori voi olla sökö. Tulpanjohto ehkä vuotaa. Ennakon säätö 25ast. ennen YKK 62-72 oktaanin bensalla Onhan puristusventtiili kiinni. Jos kone yskähtelee käynnistettäessä syynä on liian laiha seos. Suutin tukossa tai kampiakselin tiiviste sökö. Puristuksia jos mittailet niin pitää olla 6,25 +/- 0,25.

Eiköhän tossa taas hetkeksi puuhaa kun käyt tuon listan läpi
Vastaa lainaten