Hiukka kerkesin jo oikomaan...
no nyt on tulen uutta tuulilasia paikoillaan ja lootien ölpät vaihtelin kans...
mutta kiitos nykyajan ammatti taidottomien varaosa myyjien, rupesin vaihtamaan koneeseen öljyjä. vanhaa suodatinta irti ja kun se oli tiukassa nii rukari siitä läpi nii johan aukes. nooo ei kun uutta suodatinta ruuvaamaan paikoilleen ja WTF??? Yllätys, väärä jenga. no ei auttanut kun jättää pastirolli viel heittopaikalle talliin ja huomenna sopivampaa suodatinta hankkimaan emännän corollalla...
sitten viel asiaan. omistajan käsikirja pyytää laatikkoihin api-gl4:sta ja periin api-gl5:sta.
onko seksuaalista merkitystä et onko perissä tota mitä pyydetään vai samaa kuraa kuin mitä laatikkoihin laitoin? joo ja ei oo kitka lukkoo kun on oikee lukko. siitä joku kumminkii siitä kohta kysyy.
vanhoihin pateihini oon aina laittanu sitä mitä sattuu olemaan, kumminkin 80w90... samaa oli nytkin tarjolla mut tosiaan tota api-gl4:sta...
nii ja vielä semmosta et tietääkö joku et käykö etu- ja takatasauspyörästöjen kuoret keskenään GR:ssä? siis pelkät ratas/kitkalevy kotelot.
visioin vaan et jos laittas takatasauspyörästön kotelon ja hi-pinion välityksen nii sais kitkan eteen...