Kiitoksia vaan Kaitsulle isännöimisestä ja loistavista puitteista tapahtumalle. Porukkaa oli paljon paikalla ja joitain uusia tuttavuuksiakin löytyi.
Seuraava tapaaminen pidetään takuu varmasti ja ajankohtaa vois alkaa jo miettimään keväälle 2009, jonnekin?. Aika paljon tapahtuma keräsi lähialueen harrastajia ja hyvä niin.
Kuvia tuli räpsittyä toista sataa ja tässä muutama kommentein
Suskarivistöä aamutuimaan
Uljasta katseltavaa, tästä taitaa puuttua vain 2 oranssia
Hetki ennen maastoon lähtöä. Parikymmnetä taisi letkassa olla parhaimmillaan.
Alkuvenyttelyä heinikossa
On se niin mukavaa ajaa oikealla maastoautolla
"siitä vaan kaasupohjassa kivien yli"
Voimasavua? vai tuorevoitelujärjestelmä

Rengas paineet oli kyllä tässä suskassa parhaiten kohdallaan
Pikkupompulla se nousee kiville ja yli. Moottoritilan alapuolinen suojaus oli kyllä päivän vahvin
Tätä kiinnijäämistä taisi todellakin kaikki kuvata mutta ei ollut ainoa tuossa paikassa autettu
Kyllä fanaattista suska harrastajaa lämmitti tälläinen näky metsässä, paljon oikean merkkisiä autoja ja vielä enemmän oikealla asenteella olevia ihmisiä
Seuraava uhri, tässsä tais katketa ohjausvarsi
Markol suditteli tosi siistillä ForSale-suzukillaan. Pitpullien pito oli kuitenkin hukkunut johonkin ja hieman piti muistuttaa oikeista renkaista
Jaffa taitaa nukkua kun kyyti oli sen verran softia. Tällä autolla ajoin orggis-trialia vuonna 2000.
Oikea ajolinja ja oikealla kuviolla olevat renkaat helpottavat matkantekoa huomattavasti.
Päivän eniten avarretut lokarit? Aika tasapainoisen näköinen kapistus nimittäin...
Kivimuurin ylitystä kauniissa maisemassa
Caliberi kokeili hieman pohjan panssarointeja mutta onneksi suzukit on kevyitä ja parin miehen voimin pääsi irti ja paremmalle linjalle.
Kuvan musta suska eteni kaikissa näkemissäni paikoissa todella hyvin ja piti oikein kysellä oli edessäkin lukko mutta oli kuulemma vain takana ja välitetyllä laatikolla. Hyvä esimerkki perussuskasta jolla safareilla kyykytetään monta pitkälle rakenettua toj... öö maasturia
Tämä kallionkolo oli mahtavaa paikka katsella ja kalustovaurioiltakaan ei vältytty.
Ex-KTM Suzuki otti kyllä kaiken ilon irti nastoitetuista boggereista, kierrejousista ja hiluxin akseleista, show-kaasu on paras kaasu