Näytä yksittäinen viesti
Vanha 08.10.2008, 20:20
Jakke Jakke ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 12.10.05
Sijainti: Vantaa, Finland.
Perusasetus

ja niin

[QUOTE=-sami-;494798]Joo siis mun kommentit olivat nyt siis lähinnä ihmettelyä miten joillakin on tapana näitä asioita hoitaa.

Jos ja ilmeisesti kun on jotain huomautettavaa jonkin kilpailijan toiminnasta se tehdään kilpailun protestiajan aikana kilpailun osoittamalla tavalla. Ei niitä sitten täällä netissä enää viikkokausia jälkeenpäin pidä alkaa enään söhläämään.

Jos taas asiaa huutelee joku ns. ulkopuolinen niin silloinkin ihmettelen motivaatiota asiaan.

Minä en ainakaan keksi ihan nopeesti myöskään parempia kilpa kumppaneita, eli en usko kyllä muihin vilppeihinkään. Me ainakin oltaisiin hinattu ne vaikka mistä maaliin jos vaan maaliin pääsemisestä on kyse.

Eikä ne satama hampuusit mitään ylivoimaisia ole. Taakse on jäännyt ja tulee jäämään viellä monesti.

Miksi aihe on niin arka ettei siitä voi keskustella. Voittajat ovat kyllä normaalisti pokaalinsa ansainneet.
Se puolen tunnin protestiaikakin on ihan hyvä, mutta kaikki asiat eivät välttämättä selviä ennen sen loppumista, valitettavasti.

Ihmetyttää kyllä hieman että olet mielestäsi jotenkin pätevä kieltämään kaiken keskustelun asiasta, miksi ???

Älä anna tuon mun oman jakke "junior member" jutun harhauttaa itseäsi. Itse olen kuitenkin apparina ottanut osaa kaikkiin CUP kisoihiin viimeisen kolmen vuoden aikana + tuo viimeisin kisa. Sääntöjä ollaan noudatettu kirjaimellisesti, koska kuvittelin niiden koskevan kaikkia...

Kaikki kilpakumppanitkin ovat olleet aina uskomattottoman hyviä tyyppejä. Täysin poikkeuksetta.

Jos sinulla on jokin muu paikka jossa säännöistä voisi keskustella tai kehittää niitä, niin kerro. Muutoin tämä on kyllä sitten aika hedelmätöntä keskustelua.

Myllis sanoi nyt itse asiassa lähes kaiken joka minullakin oli mielessä, mutta lähetän tämänkin ettei Myllis ei ole todellakaan ainoa joka on tuota mieltä eli säännöt koskevat kyllä kaikkia, poikkeusetta PISTE
Vastaa lainaten