Näytä yksittäinen viesti
  #105  
Vanha 05.10.2008, 20:59
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Team Luumu Boys saanut kiireisen vkonlopun suoritettua. Päästiin ajamalla maaliin vaikka tuli ensimmäisen kerran lopetettua ajaminen oikeiden tekniikkamurheiden takia. Lataus hävisi su-aamuna, joten päätös oli ajaa maaliin ennenkuin sähköt loppuu ja kaikki turha työ menee hukkaan.

Aloitettiin kisa tällä kertaa yleisörasteilla siinä Otavan kylällä, vähän nihkeetä kivillä lipsumista puiden välissä. Ja liukas mutaura jossa koppiauto sai vähän avata röörejään. Ristiina jätettiin tänä vuonna väliin, kun ajamista näytti olevan muutenkin riittävästi.
Pääosin normi ryskäämistä kopperolla, suot unohdettiin heti ja kierreltiin kuivempia alueita. Tosin mutaa oli, ja parilla rastikohteella autoparka sai raivota oikein kunnolla kun eteneminen ei meinannut luonnistua. Varsinkin 19x rastit olivat aika höttöä, ja siellä oli muussattu paikat jo valmiiksi. Rasteille päästin vain yhdellä lyhyellä vinssauksella, mutta poispääsy vaatikin jo enemmän happea ja lopuksi vinssausta kun löllö ei antautunut.

Tälle rastille tultiin just kun oranssi porttaali Gemsu vähän mylväytti, täytyy sanoa että oli hyvännäköistä/kuuloista kun kasi antaa pokkerille käskyjä. (tähän semmoinen kieliulkona hymiö)

44-45 rasteilla sitten oltiinkin kivikossa niin että öljypohja sai uutta muotoa ja kytkinkopan drainiproppu meni rikki ja irtos kokonaan. Myös etujordaani sai naarmua. (olis muuten ollut ainoat varavaraosat noi jordaanit) Tälle lenkille lähtö tuomittiin virhearvioksi, ei ole kivillä kiikkuminen näillä välityksillä ja POMPOTTAVALLA kytkimellä kivaa. Ja sit kun en vaan osaa.

Yöllä ajeltiin siellä täällä, ja erään Jeeppiporukan ponnisteluja seuranneena luovuimme 38-39 rasteille menosta. Äijät oli jonkassa takavinssi kupeena? ja etuvinssistä naru katkipoikki. 37 sentään oli pala kakkua.

Louhokselle mentiin aamuneljän aikoihin, syvältä näytti. Silti piti tarjota koppia niin syvälle että oli polviin asti vettä lattialla---> ei hyvä. Flekti sai sätkyn eikä enää toiminut, lämpökytkin ilmeisesti ei tykännyt uimisesta kun moottori itse rupesi toimimaan muuttamalla käyttö pelkästään manuaaliseksi.
Päätettiin vetää tirsat, kun eräs viisas oli varautunut todella naurettavilla eväillä siinä uskossa että 24h huoltamoita olisi nurkilla. Ei ollut, kai.
Aamulla sitten apparin eväslaatikolle, ja aamukahvien jälkeen oltiin lähdössä jatkamaan.

Tosin ensin piti käydä jalkaisin bludaamassa sinne järveen... hölmö.

Lopulta, lähtöhetkellä koppiauto päättää lopettaa lataamisen. Shit ja fuck.
Päätettiin hetken pohtimisen jälkeen lähteä kisakeskukseen, matkalla sitten bensakin loppui vauhdissa. Ihme juttu, viisari kun oli vielä yöllä värähdellyt. Tilanne korjautui nopeasti pienellä hörpyllä jerrystä.

Kaikenkaikkiaan kivaa oli, jaksettiin ajella poikkeuksellisen paljon ja kauan. Rasteiksi sitten kumminkin kertyi valtaosa noita viiden pisteen rasteja, eli pistesaalis kohtuu vaatimaton.
Ekaa kertaa mukana ollut apparikin oli mielissään hommasta.

Koppiauto jää nyt ansaitulle huoltotauolle, leima loppuu huomenna 6.10. ja ajatus olis tehdä vähän perusteellisempi maintenance ajan kanssa. Onhan se poloinen kuskannut meitä melko uskollisesti ilman ihmeempiä rakasteluja.

Kiitoksia kisasta järjestäjille, myös hupaisat kanssakilpailijat pitivät mielen virkeänä.
Vastaa lainaten